Office 365 løsninger | CS Data & Consult

Skræddersyede Office 365 løsninger

Microsoft Office 365 indeholder mange programmer og services.

Er du klar over at Office 365 er langt mere end word og excel?

Mange forbinder kun office 365 med Office programmerne, men et Office 365 abonnement indeholder både et internetnavn, det der kaldes et domæne, email adresse, og flere services alt efter hvilket abonnement du vælger.

Det kan desuden udvides til at omfatte sikker mail, som du kan læse mere om her.

Jeg har erfaret at mange har købt en licens, men kun bruger Word, hvilket er trist.

Derfor tilbyder jeg at lave en Office-løsning, der kun indeholder de programmer og services, din virksomhed skal bruge.

 De fleste vælger Office 365 fordi de vil have mail, men er du klar over at det også er ting som:

  • Onedrive til opbevaring og deling af filer
  • Sharepoint/Intranet
  • Fælleskalender
  • Fælles postkasser
  • Microsoft Teams der er genialt til projektsamarbejde
  • Onenote til at tage notater

 Hvis du også gerne vil have en løsning tilpasset dine behov, så kontakt mig for et tilbud.

 Du kan komme i gang for 995Kr plus moms for den først bruger, hvor alt er klar til brug.

Abonnementspriserne starter ved 31,50 Kr. pr måned pr bruger (plus moms), så alle kan være med.

En pakke til nystartet virksomhed vil typisk opsætning og installering af følgende:

  • Office programmer til pc/mac
  • 1 stk. email adresse på eget domæne
  • Onedrive til opbevaring af filer
  • Onedrive på pc/mac og tablet
  • Onenote på pc/mac og tablet

Ovenstående vil koste fra 1495Kr (plus moms) i oprettelse, installering og igangsætning.

Hertil kommer en månedlig udgift på knap 100Kr plus moms for licensen.

Kontakt

Office 365 Workshop

Mangler du også inspiration til brug af Office 365 på den mest effektive måde?
Så bestil en Office 365 basic workshop, hvor vi kommer omkring hvad der er muligt, men der bliver også tid til at få udført nogle af de ting vi gennemgår i dit eget miljø.
Du får med denne workshop på 2 timer:
- Gennemgang af forskellige licensformer og regler (hvilke licenser har office pakken med og hvilke har ikke)
- Muligheder for ekstra mail adresse på brugere
- Hvad er fælles postkasser og hvad kan de bruges til
- Hvad er fælles kalendere og hvad kan de bruges til
- Hvad er teams og hvordan kan det bruges til at styre projekter
- Forskel på OneDrive, Sharepoint Online og filer i skyen
- Hvad med backup - muligheder, licenser og sikkerhed
- Sikker mail - hvordan gør jeg det med office 365 til en billig penge?
- Tid til at stille spørgsmål i forhold til egne behov.

Alt dette får du til en helt særlig pris på kun 499 Kr. plus moms pr. person

Praktisk information

Workshoppen vil foregå i Thy & Co Huset, Tilstedvej 73, Tilsted.
For at alle får noget ud af det, er der maks. 10 deltagerer pr. workshop og der skal være mindst 4 deltagere før der oprettes et hold.

Vil du høre mere om hvornår næste workshop afholdes, tryk på kontaktknappen herunder og jeg vender tilbage snarest muligt.

Kontakt